Test
Modern Women | 10 sposobów, dzięki którym nie zapomnisz o piciu wody
Portal dla nowoczesnych kobiet
blog, portal, porady, lifestyle, jedzenie, kuchnia, gotowanie, moda, fashion, strój, zakupy, zdrowie, fit, sport, wydażenia, kosmetyki, uroda
17074
single,single-post,postid-17074,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_menu_slide_with_content,width_370,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.8.1,vc_responsive
IMG_4215_2

29 gru 10 sposobów, dzięki którym nie zapomnisz o piciu wody

IMG_4215_2

Czy Wam też się tak zdarza, że nie pijecie odpowiedniej ilości wody, bo po prostu o tym zapominacie? Ja też miałam z tym problem! Dziś pokażę Wam, jak sobie z tym poradzić.

1. Codziennie po wstaniu z łóżka wypijcie szklankę wody.

Najlepiej, gdy będzie to ciepła woda z cytryną. Pobudzi Was do działania oraz pomoże w usunięciu toksyn z organizmu. Koniecznie wypijcie ją przed jedzeniem!

2. Skorzystaj z naszej kartki z kalendarza. 

Pobierz nasz planer i zaznaczaj ilość spożytej wody! Będziesz miała nad tym kontrolę. Dodatkowo będziesz miała większą motywację do osiągnięcia celu.

3. Wypijcie szklankę wody przed jedzeniem.

Nie tylko nawodnicie organizm, ale również oszukując żołądek zjecie mniej.  Woda dodatkowa polepszy trawienie.

4. Noście ze sobą butelkę wody

Za każdym razem, gdy zajrzysz do swojej torebki, napij się! Pamiętaj tylko, że plastikowe butelki są jednorazowe i nie powinny być ponownie napełniane wodą.

5. Po powrocie z zimnego dworu wypij gorącą herbatę…

Gdy jest zimno, nie ma nic lepszego od ogrzania się od środka.  Pamiętajcie o parzeniu herbaty według instrukcji na opakowaniu.. Czy wiedziałyście, że herbata jest źródłem fluoru? Temperatura wody i czas parzenia bezpośrednio wpływają na jego zawartość!

6. … lub gorącą wodę z miodem.

Zwróćcie uwagę na to, aby woda nie było wrząca. Miód straci wtedy swoje liczne właściwości.

7. Ustaw sobie „wodny” alarm w telefonie.

Możesz włączyć zwykły budzik, który będzie przypominał Ci o piciu wody. Dostępne są również liczne aplikację do ściągnięcia na telefony, które ułatwią Wam pamiętanie o nawadnianiu swojego organizmu!

8. Napij się przed snem.

Jedną z zasad higieny snu jest położenie się do łóżka nawodnionym. Oprócz zwiększenia komfortu podczas nocy, pomoże to w zapobieganiu udarów i chorób serca.

9. Dodaj do wody smak.

Możesz do niej dodać kawałki mięty, pomarańczy, ogórka czy arbuza. Dla wzmocnieni smaku, pozostaw taką mieszankę na kilka godzin w lodówce.

10. Zrób założenie, że w restauracjach zamawiasz tylko wodę.

Będzie taniej i zdrowiej!

Wiem, że niektóre sposoby mogą wydawać się Wam mało naturalne. Zapewniam Was – przy dłuższym codziennym stosowaniu, będziecie wykonywały je automatycznie. Picie wody stanie się Waszym dobrym nawykiem. Zacznijcie od dzisiaj!

AUTOR